Najnowsze Wpisy

pytanko i ostrzezenie ;) Komentarze (1)
23. czerwca 2003 16:22:00
linkologia.pl spis.pl
eh... pisze jeszcze raz, bo mnie ciekawosc ogromna rozpiera czy u was ksiega gosci dziala... u mnie niestety nie. linkownia tez nie dziala, a jesli chcecie zobaczyc archwium (ktore zreszta tez nie dziala)to kliknijcie pod ARCHIWUM na krzyzyk, pojawi wam sie, ze nie mozna odnalesc strony, wiec musicie napisac: www.blogi.pl, przed archiwum.zobacz.php. kumacie? chyba zbyt zawilo wytlumaczylam (a kurcze chce zostac nauczycielka:). dobra, teraz juz chyba nic nie napisze... papapa
luiza : :

walac prosto z mostu.. Komentarze (0)
23. czerwca 2003 15:39:00
linkologia.pl spis.pl
to jest moj drugi blog. pierwszy to: www.luiza.e-blog.pl, ale niestety, ten serwer jest non stop zablokowany. moge upewnic wszystkich ze ten blog nie bedzie tak intymny jak poprzedni. nic nie chce obiecywac... mam osobny styl niz inni, to nie musi sie wszystkim spodobac. pisze o tym o czym chce, i nikt nie moze mi miec tego za zle. jesli nie pasuje, to niech nie zaglada tu! dziekuje ;)ostatnio moje zycie krci wokol jednego zdania "precz z wakacjami". moja klasa sie rozdziela, a ja nie chce tego! ide do gim 33, tam sa oczywiscie ludzie z mojej budy, ale wiekszasc jest z klasy B... moze bede zyc. jestem podlama od tygodnia, a wiec ide lamac sie dalej... papapapa
luiza : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

narii | amfetaminka | anidia | amazonka | badreligion | Mailing